Mândri de scorul nostru de satisfacție a clienților
De ce sunt importante sondajele privind satisfacția clienților?
Pentru a ne înțelege mai bine clienții, am efectuat un sondaj care ne-a furnizat informații valoroase bazate pe date. Acest feedback ne ajută să implementăm îmbunătățiri specifice și să ne ridicăm serviciile la un nivel și mai înalt.
Clienții noștri din Țările de Jos, Belgia, Germania și Franța ne-au evaluat cu privire la aspecte-cheie precum gama de produse, magazinul online, livrarea, serviciile, consultanța și durabilitatea. Rezultatele sunt impresionante: cu un scor NPS de 59, Heuver Tyres este printre cele mai bune în ceea ce privește satisfacția clienților - suntem foarte mândri de acest lucru!
NPS-ul nostru de 59: Ce înseamnă acest lucru?
La Heuver Tyres suntem mândri de rezultatele sondajului nostru privind satisfacția clienților, realizat în colaborare cu Excap. Excap, lider de piață în ceea ce privește experiența clienților și a angajaților, s-a angajat să îmbunătățească satisfacția clienților și a angajaților de peste 20 de ani.

Cu un scor NPS de 59, suntem printre cele mai bine cotate companii din sectorul nostru și nu numai.
Acest scor arată că clienții noștri nu numai că sunt mulțumiți, dar ne și recomandă în mod activ.
Cu toate acestea, nu considerăm că acesta este un punct final. Feedback-ul valoros din partea clienților noștri ne oferă instrumente concrete pentru a ne îmbunătăți în continuare serviciile. Cu ajutorul acestor informații, continuăm să ne optimizăm procesele pentru a fi un partener de încredere în viitor. Împreună vom continua să creștem și să consolidăm experiența clienților.